wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Zasady wysyłki i płatności

Zasady wysyłki i płatności

WYSYŁKA:

Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie przesyłki oraz jej dostawę. 

Po złożeniu zamówienia na wskazany e-mail zostanie wysłany link do indywidualnej strony Państwa zamówienia. Pod wskazanym linkiem  klient może uzyskać informacje na jakim etapie znajduje się wysyłka zakupionych produktów oraz pobrać dokument sprzedaży- Faktura VAT
 

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.
 

Koszt doręczenia Paczki wynosi 15 zł jeżeli dokonają Państwo Płatności za pośrednictwem systemu PayU  lub 20 zł  przy wyborze płatności przy odbiorze
Niektóre produkty ze względu na swoje gabarytu mają ustalony indywidu
alny koszt wysyłki o którym są Państwo informowani na etapie wyboru sposobu płatności.


 

FORMY PŁATNOŚCI:

Za zamówienie złożone w Sklepie Klient może zapłacić w następujący sposób:

- za pobraniem - należność uiszczana jest kurierowi lub listonoszowi,
- przelewem bankowym na konto Sklepu: IdeaBank 68195000012006790461830001  przelewem elektronicznym, kartą płatniczą w systemie płatności PayU 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl